نمايندگي رسمي موبايل شيائومي

بهترين و معتبرترين گارانتي در ايران

نمايندگي رسمي موبايل شيائومي

۲ بازديد

بازرگاني مهر اين افتخار را دارد كه با دريافت نمايندگي موبايل شيائومي به طور رسمي، خدمات مربوطه از جمله خدمات پس از فروش و واحد تعميرات مي باشد. ما سرويس هاي مربوط به اين برند قدرتمند كه به تازگي طرفداران زيادي بين كاربران پيدا كرده است را در تهران و ساير شهرستان ها به مشتريان عزيز ارائه ميدهيم. مهندسين مجرب، متخصص و با تجربه در تيم مهرسرمستان با استفاده از تجهيزات به روز، كليه تعميرات سخت افزاري و نرم افزاري را با قطعات اصلي و هزينه مناسب انجام مي‌دهند. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي به طور كلي شامل دو بخش خدمات فروش و گارانتي موبايل شيائومي مي‎شود. مشتريان عزيز همچنين مي‌توانند از مشاوران و كارشناسان ما كه دانش و اطلاعات جامع در خصوص هر يك از محصولات دارند، براي انتخاب و خريد بهترين محصول، مشاوره دريافت كنند. نمايندگي موبايل شيائومي مهر با تضمين كيفيت خدمات و مشتري مداري، اميد دارد شرايط مناسب را براي دريافت خدمات به مشتريان فراهم كرده و اعتماد و رضايت شما عزيزان را جلب كند.

بررسي موبايل برند شيائومي

همانطور كه اشاره كرديم اين برند به تازگي طرفداران زيادي بين كاربران پيدا كرده است و علت محبوبيت و فراگيري شدن آن با اوضاع نامناسب اقتصادي اين روزها كاملا قابل درك است. طبيعي است كه تركيب قيمت پايين و امكانات عالي اكثر ما را براي خريد محصولي به صرفه ترغيب كند. در واقع ‌ميتوان گفت گوشي هاي شيائومي همان امكانات را با قيمت پايين تر به مشتريان و كاربران خود ارائه مي‌كنند. آنچه اهميت دارد اين است كه در صورت بروز هر گونه اخلالي در موبايل خود، به عنوان يك كاربر هوشمند بايد نمايندگي رسمي و معتبر مربوطه را شناسايي كرده و اكيدا به مراكزغيرمجاز و فاقد استاندارد مراجعه نكنيد، در غير اين صورت نه تنها اختلال مورد نظر برطرف نخواهد شد بلكه امكان دارد مشكلي اساسي تر براي دستگاه‌ به وجود بيايد.
تعميرات موبايل شيائومي به علت ساختار ويژه اين برند، نيازمند متخصصاني است كه آشنايي كامل با ساختار قطعات موجود در اين دستگاه ها داشته باشند. نمايندگي موبايل شيائومي در مجموعه مهر سرمستان اين ضمانت را به شما مي‌دهد كه متخصصان حوزه تعمير علاوه مهارت ويژه در اين زمينه، در مواردي مثل ارائه ي سرويس هاي پس از فروش، ارائه ي لوازم جانبي اورجينال و با كيفيت شيائومي رضايت شما عزيزان را جلب كند.

خدمات نمايندگي موبايل شيائومي

نمايندگي موبايل شيائومي مهر خدمات خود را در بخش هاي متعدد، شامل فروش انواع گوشي هاي شيائومي، خدمات تعمير و تعويض قطعات و گارانتي موبايل ارائه مي شود. اين مجموعه با داشتن تخصصي ترين كارگاه هاي تعمير، پاسخگوي مشكلات ايجاد شده در موبايل شما عزيزان است. كادر مجرب و متخصص ما با توجه به پارامترهاي استاندارد در بخش تعميرات گوشي شيائومي تا حد امكان كيفيت مورد نظر شما از دستگاه را بازيابي و ترميم و تعمير قطعات گوشي شيائومي را به بهترين شكل پياده سازي مي‌كنند. تنها در صورتي كه فرسودگي قطعه به حدي باشد كه نياز به تعويض داشته باشد با قطعات اورجينال جايگزين ميشود. همچنين خدمات فروش انواع گوشي توسط مشاوران برتر ما صورت مي‌گيرد و مشاوران ما تا انتخاب مناسب ترين گزينه براي خريد شما را همراهي خواهند كرد . مشتريان عزيزهمچنين مي‌توانند در صورت بروز هرگونه اختلال و نارضايتي از خدمات، شكايت خود را از طريق بخش شكايات پيگيري كنند.

از جمله خدمات نمايندگي موبايل شيائومي در بخش تعميرات:

  • تعمير و رفع ايراد عدم شناسايي سيمكارت.
  • تعويض هارد گوشي در مركز تعميرات
  • رفع ايراد عدم شناسايي كارت حافظه گوشي
  • آپديت اندرويد و آي او اس
  • تعمير عدم كار كردن پورت ها
  • برداشتن پترن
  • رفع ايراد عدم دريافت سيگنال
  • ترميم قطع ناگهاني آنتن
  • تعميرات مربوط به سفيد شدن صفحه ي موبايل
  • تعميرات عدم كار كردن بلندگوي گوشي
  • ترميم عدم كار كردن تاچ
  • بازيابي عدم كاركرد كيبورد
  • رفع مشكل داغ كردن گوشي هاي شيائومي
  • بررسي مشكل خاموش شدن ناگهاني گوشي هاي شيائومي
  • بررسي مشكل دشارژ شدن باتري گوشي شيائومي
  • تعمير گوشي هاي شيائومي در صورت ضربه خوردن
  • تعمير گوشي هاي شيائومي در صورت نفوذ آب و رطوبت

ويژگي و مزاياي نمايندگي موبايل شيائومي

در اين مركز تمامي مدلهاي تلفن هاي همراه شيائومي تعمير مي‌شوند. ضمن اينكه انواع مختلف تعميرات گوشي شامل مشكلات شارژ، تعويض باتري و همچنين جايگزيني LCD و مشكلاتي از اين دست انجام مي‌شود. كادر فني مجرب ما فرآيند تعمير و تعويض قطعات گوشي شيائومي را در كوتاه ترين زمان انجام داده و رضايت مشتري جلب خواهند كرد. مهم ترين ويژگي نمايندگي موبايل شيائومي عيب يابي دقيق از دستگاه است كه در واقع مهمترين بخش در فرآيند تعميرات محسوب مي شود. و در صورتي كه به درستي انجام نشود، تعميرات تاثيري نخواهند داشت. جايگزيني قطعات اورجينال در صورت فرسودگي قطعه از ديگر ويژگي هاي اين مجموعه است كه آن را از ساير مراكز متمايز مي‌كند.

نمايندگي موبايل شيائومي در تهران

نمايندگي موبايل شيائومي در تهران تنها به كاربران تهراني اختصاص ندارد. مجموعه مهر سرمستان سعي داشته است تا با در نظر گرفتن يك سري سرويس هاي جامع و كاربردي، و به كمك كادر حرفه اي كارشناسان و تكنسين هاي موبايل، پاسخگوي نياز هاي كاربران برند مذكور در تهران و ساير شهرهاي ايران عزيزمان باشد. خدمات نمايندگي ما در تهران دو بخش اصلي فروش و تعميرات را در بر مي‌گيرد. استقبال زياد كاربران ايراني از برند شيائومي، سبب شد تا شركت هاي زيادي خود را به عنوان نمايندگي شيائومي معرفي كنند؛ كه در صورت مراجعه كاربران به اين نمايندگي هاي غير مجاز، عواقب آن متوجه خودشان است و بايد مشكلات احتمالي را بپذيرند. نمايندگي هاي مجاز، مجوز هاي معتبر و مربوطه را دارا هستند و خدماتشان را با ضمانت و گارانتي ارائه مي دهند. براي برقراري تماس با نمايندگي موبايل سامسونگ در تهران، مي‌توانيد با مراجعه به بخش تماس با ما، از طريق آدرس شعب و شماره هاي تماس اقدام كنيد.

روند تعمير گوشي هاي شيائومي

با مراجعه به نمايندگي موبايل شيائومي به محض ايجاد هر گونه اشكالي در كاركرد گوشي موبايل خود از راهنمايي و مشاوره كارشناسان متخصص مجموعه ما بهره مند خواهيد شد. بعد از مراجعه به اين مركز و قبل از هر گونه اقدامي اطلاعات در مورد روند تعميرات و كليه اطلاعات در مورد اشكالات دستگاه و در اختيارتان قرار خواهد گرفت. اطلاعاتي كه شامل زمان مورد نياز تعمير، چگونگي و روش تعمير، برآورد هزينه و همينطور نياز يا عدم نياز به تعويض قطعات مي شود. در صورتي نبود ابهام در روند تعميرات، تعمير و ترميم دستگاه شما انجام مي‌شود. و اگر قطعه معيوب در گوشي قابل تعمير نباشد، اين اطمينان را به شما مي ‎دهيم كه قطعات تعويضي اورجينال و اصل باشند. پس از اتمام روند تعمير، دستگاه به كارشناس فني نمايندگي تعميرات شيائومي تحويل داده شده بررسي‌هاي نهايي با اجراي تست هاي مختلف انجام مي‌شود و در صورت قابل قبول بودن عملكرد دستگاه به مشتري تحويل داده مي‎شود.

https://mehrtrade.com/xiaomi-mobile-dealer/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.