خدمات نمايندگي لپ تاپ لنوو در تهران

بهترين و معتبرترين گارانتي در ايران

خدمات نمايندگي لپ تاپ لنوو در تهران

۲ بازديد

نمايندگي لپ تاپ لنوو بازرگاني مهر، تمام تلاش خود را به كار بسته تا با توجه به افزايش عرضه و تقاضاي محصولات اين برند محبوب و خوش‌نام، خدمات خود را در بالاترين سطح كيفيت به مشتريان عزيز در تهران و ساير شهرستان ها ارائه دهد. اين نمايندگي در راستاي اهداف خود كه در جهت ارائه بالاترين كيفيت ارائه خدمات هم در بخش فروش و هم در بخش گارانتي لپ تاپ لنوو به مشتري و جلب رضايت و اعتماد آن هاست؛ زبده ترين كارشناسان را در بخش فروش و بخش تعميرات به كار گرفته است. كارشناسان و تكنسين هاي متخصص ما، با صبر و حوصله و دانش فني بالايي كه دارند پاسخگوي هر گونه سوال كاربران برند لنوو هستند.
كارشناسان بخش مشاوره و فروش اطلاعات كافي در ارتباط با تمامي ويژگي‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري هر يك از محصولات لنوو داشته و شما را تا انتخاب و خريدي متناسب با بودجه و نوع استفاده اي كه از لپ تاپ داريد همراهي خواهند كرد. همچنين كارشناسان واحد تعميرات با دانش فني بالا توانايي رفع و ترميم هرگونه اختلال و خرابي در لپ تاپ هاي لنوو را دارند. ضمن اينكه مجموعه مهر سرمستان با در اختيار داشتن تجهيزات پيشرفته و متناسب با هريك از محصولات لنوو ، در كمترين زمان و بالاترين كيفيت خدمات مورد نظر شما را ارائه مي‌دهد. نمايندگي لنوو به بركت حضور كارشناسان زبده و تجهيزات مناسب توانسته است روز به رو خود را به استانداردهاي روز جهان نزديك‌ كرده و رضايت مشتريان عزيز را جلب كند.

درباره‌ي شركت لنوو

لنوو از جمله شركت‌هاي چند مليتي چيني محسوب مي‌شود كه در حوزه‌ي فناوري پرچم دار است. دفتر اصلي اين شركت در بيجينگ چين و موريسويل ايالت متحده قرار دارد. اين كمپاني در زمينه‌ي طراحي، توسعه، توليد و فروش لپ تاپ هاي شخصي فعاليت داشته و در سال 2015 به عنوان بزرگ‌ترين فروشنده‌ي كامپيوترهاي شخصي معرفي شده است.همچنين تبلت، اسمارت فون، دستگاه‌هاي ذخيره سازي الكترونيكي و سرورها، تلويزيون‌هاي هوشمند و نرم افزارهاي مديريت IT ، از ديگر محصولاتي هستند كه توسط اين شركت توليد و ارائه مي‌شوند. شركت لنوو فعاليت‌هاي خود را در سطح 60 كشور در جهان هدايت و محصولات خود را در بيش از 160 كشور به فروش مي‌رساند. اين مجموعه همكاري مشتركي نيز با LenovoEMC در حوزه فروش دستگاه‌هاي ذخيره سازي شبكه اي دارد.
بايد اشاره كرد كه در 20 سال اول راه اندازي، نام Legend براي اين شركت در نظر گرفته شد كه نامي انگليسي است. اما در آوريل 2003 ، نام لنوو را به صورت جهاني به عنوان اسم جديد كمپاني اعلام كرد كه به معناي همكاري و مشاركت و خلاقيت است. همچنين يك كمپين تبليغاتي براي آن راه اندازي كرد، كمپيني كه تبليغات گسترده‌ي تلويزيوني و بيلبوردهاي تبليغاتي زيادي در سرتاسر دنيا را شامل مي‌شد.
به گزارش نمايندگي لپ تاپ مهر سرمستان، ديويد روان مدير ارشد بازاريابي اين شركت، اشاره كرده است كه زماني كه تصميم گرفتيم نام شركت را تغيير دهيم، تنها تغيير نام مد نظرمان نبوده است، ما ايده‌هاي جديد و نابي براي دنياي ديجيتال در سر مي‌پرورانيم و قصد داريم آن‌ها را به جهانيان ارائه كنيم.

مشاوره پيش از فروش لپ تاپ لنوو

همانطور كه اشاره كرديم نمايندگي لپ تاپ لنوو علاوه بر خدمات پس از فروش، خدمات پيش از فروش را نيز ارائه مي‌دهد. در واقع پيش از فروش ممكن است مشتري به مشاوره نياز داشته باشد كه شامل اطلاعاتي در ارتباط با ويژگي هاي محصول مورد نظر به نسبت قصد خريد كاربر و بودجه اي كه براي خريد لپ تاپ در نظر دارد باشد. كارشناسان فروش لنوو در اين نمايندگي با ارائه مشاوره تخصصي، راهنماي شما براي يك خريد مناسب، استاندارد و مقرون به صرفه خواهند بود. شما مي‌توانيد اين اطمينان را داشته باشيد كه با دريافت مشاوره تخصصي و عمومي از كارشناسان ما در ارتباط با برند لنوو، بهترين خريد را تجربه خواهيد كرد.برخي از كاربران از آنجايي كه امكان دارد اطلاعات چنداني در ارتباط با محصولي كه تصميم به خريد آن دارند را نداشته باشند، با دريافت مشاوره پيش از فروش مي‌ توانند محصولي متناسب با نياز و بودجه خود را خريدياري كنند و كمال رضايت را از انتخاب خود داشته باشند. نمايندگي لپ تاپ لنوو در بازرگاني مهر از معتبر و جامع ترين مراكز ارائه ي خدمات و سرويس هاي مورد نياز كاربران برند لنوو در سطح كشور مي‌باشد. كادر فروش و پشتيباني در اين مجموعه از زبده و مجرب ترين كارشناسان دوره ديده انتخاب شده است كه به بالا بردن هر چه بيشتر دقت و كيفيت خدمات ارائه شده از سوي اين مجموعه انجاميده است.

نمايندگي لنوو در تهران

ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش در نمايندگي لپ تاپ لنوو در تهران و همچنين خدمات گارانتي مهر در ارتباط با اين برند جزو اولويت هاي اين مجموعه است. اما ارائه خدمات در اين مركز تنها به شهروندان تهراني محدود نمي‌شود و كاربران برند لنوو در اكثر شهر هاي كشور عزيزمان ايران ميتوانند از سرويس هاي ارائه شده بهرمند شوند. تمامي اين واحدهاي مستقر در تهران وشهرستان ها توانسته اند با در نظر گرفتن تمامي حقوق مشتري از جمله حفاظت از اطلاعات، رضايت و اعتماد تك تك مشتريان را جلب نمايند. مشتريان گرامي در صورت نياز به خدمات فروش يا تعمير لپ تاپ لنوو خود، بدون هيچ‌گونه محدوديتي مي‌توانند به هر يك از شعب اين مجموعه در تهران مراجعه كنند تا در اسرع وقت به درخواست آن ها رسيدگي شود. نمايندگي مجاز لنوو در تهران با تلاش كاركنان خود توانسته است طي اين سال ها به يكي از معتبر ترين مراكز فروش و تعمير انواع لپ تاپ هاي ساخته شده توسط اين برند تبديل شود. در اين واحدها به تناسب فعاليتي كه انجام مي شود، ابزار و تجهيزات پيشرفته اي به كار برده مي‌شود كه در مسير تطابق با استانداردهاي روز جهان در حركت اند. ضمن اين كه در راستاي جلب اعتماد مشتري، تمامي خدمات و سرويس هاي ارائه شده در بازرگاني مهر با گارانتي و ضمانت نامه ي معتبر همراه است.

خدمات نمايندگي لپ تاپ لنوو

خدمات نمايندگي رسمي لنوو، شامل مجموعه اقداماتي است كه در زمينه فروش و يا تعمير لپ تاپ هاي اين برند از سمت كاربر دريافت مي شود. در بخش فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ لنوو عرضه مي شود. مشاوران ارشد ما به صورت تلفني يا حضوري، در صورت نياز به راهنمايي در خصوص هريك از محصولات آماده خدمت رساني به مشتريان عزيز هستند. ضمن اين كه نمايندگي لپ تاپ لنوو در واخد اختصاصي تعميرات نيز فعال است و به صورت مدون و سازمان در كمترين زمان و با دقت و تخصص لازم، خدمات مورد نياز شما در ارتباط با هر گونه تعميرات اين برند را ارئه مي‌دهد.
هدف نمايندگي لپ تاپ لنوو رائه ي هر چه حرفه اي و تخصصي تر سرويس هاي پشتيباني و تعمير لپ تاپ لنوو مي‌باشد كه در نهايت به جلب اعتماد و رضايت مشتريان عزيز منجر ميشود. در همين راستا اين مجموعه از واحدها و بخش هاي مختلفي تشكيل شده كه به صورت مداوم در حال گسترش و به روز كردن اطلاعات خود هستند.
مشاوران و كارشناسان فروش ما اين افتخار را دارند كه با ارائه ي راهنمايي هاي لازمه، در قالب جلسات مشاوره ي پيش از فروش در خصوص انتخاب و خريد انواع لپ تاپ لنوو آگاهي هاي لازم را در اختيار شما عزيزان و همكاران ارجمند قرار دهند. معرفي كامل لپ تاپ، شرح ويژگي هاي آن، مقايسه با ساير دستگاه هاي هم رده، مزايا و معايب دستگاه، ارائه پيشنهادات بر اساس بودجه مشتري و نياز خريدار و غيره از خدمات ارائه شده در نمايندگي لنوو هستند. همچنين براي پشتيباني از كاربران كادر تعمير نمايندگي Lenovo ، كليه ي سرويس هاي تعمير و ترميم و همينطور تعويض را در ارتباط با انواع لپ تاپ هاي لنوو به صورت تخصصي انجام مي‌دهند.

https://mehrtrade.com/lenovo-laptop-dealer/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.